Asystentka Biura
Naszym klientem jest znana i ceniona firma z branży mediowej.
Miejsce pracy: Warszawa
OBOWIĄZKI
Obsługa recepcji i biura
Zarządzanie korespondencją firmy
Zamawianie materiałów i produktów na potrzeby biura
Obsługa floty samochodowej
Organizowanie podróży służbowych pracowników
Organizowanie spotkań biznesowych
WYMAGANIA
Wykształcenie wyższe
Min. 1 rok doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu biura /recepcji
Umiejętność skutecznego planowania działań i ustalania priorytetów
Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania relacji
Inicjatywa i kreatywność, energia w działaniu, pracowitość
Otwarta i pozytywna osobowość
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (swobodna komunikacja)
KLIENT OFERUJE
Współpracę na podstawie umowy o pracę
Przyjazne środowisko pracy, umożliwiające łączenie życia zawodowego z życiem osobistym
Dostęp do narzędzi i szkoleń pozwalających na podnoszenie kompetencji
Pakiet benefitów
Rekrutację prowadzi Renata Janasik-Zwolska.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.