Brand Manager

Naszym klientem jest znana, międzynarodowa korporacja z branży FMCG.

Miejsce pracy to Warszawa.

OBOWIĄZKI

Przygotowanie i realizacja strategii, inicjatyw oraz komunikacji w określonym portfolio produktów

Tworzenie nowych propozycji produktowych, planów marketingowych, media planów, planów badań rynkowych

Analiza wyników sprzedaży i wskaźników marketingowych, wyciągnie wniosków i rekomendacji na przyszłość

Analiza otoczenia konkurencyjnego zarządzanej kategorii

Ścisła współpraca z partnerami wewnętrznymi, w tym agencjami reklamowymi i domami mediowymi

Zarządzanie budżetem marketingowym i monitorowanie jego wykonania w ramach kategorii

WYMAGANIA

Wykształcenie wyższe (preferowany marketing / zarządzanie)

Minimum kilkuletnie doświadczenie marketingowe w branży FMCG lub handlu detalicznym, w tym 2-3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku

Doświadczenie w planowaniu strategicznym, pozycjonowaniu marek, badaniach rynku, rozwoju komunikacji ATL i BTL, planowaniu mediów

Umiejętności zarządzania projektami jako ich lider

Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), umożliwiająca pracę w tym języku

Świetne umiejętności prezentacji w języku polskim i angielskim

Doskonała znajomość MS Office (Excel, Word, Power Point)

Wysokie umiejętności analityczne

Odpowiedzialność za powierzone zadania oraz kreatywność w ich realizacji

Pozytywne nastawienie, pro-aktywność, nastawienie na wyniki

KLIENT OFERUJE

Możliwość realnego wpływu na wszystkie działania marketingowe w entuzjastycznym zespole ekspertów

Świetną atmosferę w pracy, inspirujące, relacyjne i dynamiczne środowisko pracy

Rozbudowane benefity pozapłacowe

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

Rekrutację prowadzi Michał Padalewski.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.


Podziel się ze znajomymi:

The talent is in the choices.

ROBERT DE NIRO

Luck is what happens
when preparation meets opportunity.

ANONYMUS

Nothing is impossible,
the word itself says “I am possible”.

AUDREY HEPBURN

Nothing is particularly hard
if you divide it into small jobs.

HENRY FORD

Choose a job you love
and you will never
have to work a day of your life.

CONFUCIUS

Whether you think you can,
or you think you can’t – you are right.

HENRY FORD