Creative Studio Manager

Naszym Klientem jest jedna z największych firm kosmetycznych.

OBOWIĄZKI

Zarządzanie wewnętrzną agencją kreatywną w Spółce

Zarządzanie kreacją w procesach komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej

Dobór właściwych narzędzi komunikacji marketingowej i sprzedażowej (ATL, BTL, digital)

Odpowiedzialność za pomysł, realizację i dostarczanie produktów na czas i w określonym budżecie

Budowanie segmentowanej komunikacji dedykowanej dla ponad 200-tysięcznej sieci sprzedaży , w tym aktywny udział w tworzeniu prezentacji sprzedażowych

Udział w briefingach klientów wewnętrznych

Zarządzanie zespołem Art Directorów i Copywriterów (5 osób)

Business partnering m.in. wobec Działu Marketingu, Sprzedaży, Business Integration, HR

WYMAGANIA

Wykształcenie wyższe profilowe

Minimum 7-letnie doświadczenie w zarządzaniu obszarem kreacji w strukturach agencji kreatywnej

Mile widziane doświadczenie we współpracy z klientami z branży beauty i retail

Język angielski – poziom zaawansowany

Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i rozwinięte kompetencje managerskie

Kreatywność, pomysłowość idące w parze z wysokimi umiejętnościami planowania i organizowania

Doświadczenie w projektowaniu graficznym

Decyzyjność, asertywność

Świadomość biznesowa

Wysokie zdolności interpersonalne

Postawa hands-on

KLIENT OFERUJE

Przyjazną i dynamiczną atmosferę pracy

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

Samochód służbowy

Elastyczny czas pracy

Benefity pozapłacowe: opieka medyczna, karta Benefit, ubezpieczenie na życie

Rekrutację prowadzi Katarzyna Fijałkowska.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.


Podziel się ze znajomymi:

The talent is in the choices.

ROBERT DE NIRO

Luck is what happens
when preparation meets opportunity.

ANONYMUS

Nothing is impossible,
the word itself says “I am possible”.

AUDREY HEPBURN

Nothing is particularly hard
if you divide it into small jobs.

HENRY FORD

Choose a job you love
and you will never
have to work a day of your life.

CONFUCIUS

Whether you think you can,
or you think you can’t – you are right.

HENRY FORD