Customer Experience Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Naszym Klientem jest znana i stabilna instytucja finansowa.

OPIS ROLI

Planowanie, wdrażanie i realizacja strategii zarządzania doświadczeniami klientów detalicznych

Budowanie w organizacji świadomości i kompetencji oraz kultury organizacyjnej zorientowanych na doświadczenia i głos klienta (CX)

Dostarczanie wiedzy na temat klientów oraz ich oceny poszczególnych działań w spółce

Projektowanie usług i prowadzenie kluczowych inicjatyw CX w ramach organizacji

Efektywne kształtowanie relacji z managerami liniowymi i wsparcie ich w budowaniu organizacji zorientowanej na klienta

Proaktywny udział w transformacji digitalowej w podległym obszarze

Zarządzanie 6-cio osobowym zespołem ekspertów

OCZEKIWANIA PRACODAWCY

Doświadczenie w zakresie wdrażania zarządzania doświadczeniem klienta (mile widziane doświadczenie w opracowaniu i wdrażaniu standardów obsługi klienta oraz w realizacji projektów cyfrowych)

Min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem eksperckim

Doświadczenie w zarządzaniu projektami

Umiejętność strategicznego myślenia i budowania partnerskich relacji w organizacji

Sprawność w zakresie wdrażania

Łączenie umiejętności analitycznych ze zdolnościami interpersonalnymi

Swobodna komunikacja w języku angielskim (min B2)

OFERTA PRACODAWCY

Zadaniowy czas pracy i możliwość pracy w systemie hybrydowym

Udział w inicjatywach rozwojowych – możliwość poznawania na bieżąco zmieniającej się rzeczywistości

Wirtualny asystent do załatwiania spraw osobistych, wymagających czasu

Kafeteryjny system motywacyjny, opieka medyczna, wsparcie psychologa, sekcje sportowe, ubezpieczenie grupowe

Bonus roczny

BRZMI DOBRZE? SPRAWDŹ ZATEM, CZY NIE OMIJA CIĘ CIEKAWA ŚCIEŻKA KARIERY U NAPRAWDĘ DOBREGO PRACODAWCY I PRZEŚLIJ NAM SWOJE CV.

Rekrutację prowadzi Katarzyna Fijałkowska.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.


Podziel się ze znajomymi:

The talent is in the choices.

ROBERT DE NIRO

Luck is what happens
when preparation meets opportunity.

ANONYMUS

Nothing is impossible,
the word itself says “I am possible”.

AUDREY HEPBURN

Nothing is particularly hard
if you divide it into small jobs.

HENRY FORD

Choose a job you love
and you will never
have to work a day of your life.

CONFUCIUS

Whether you think you can,
or you think you can’t – you are right.

HENRY FORD