Kierownik HR – Dział Wsparcia Biznesu
Miejsce pracy: Warszawa
Naszym Klientem jest jedna z największych sieci sprzedaży w Polsce, wyznaczająca trendy branżowe i wysoko zorientowana na pracowników. Centrala firmy znajduje się w województwie łódzkim.
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem regionalnych managerów HR
Wsparcie sieci sprzedaży w procesach rozwoju zawodowego pracowników i managerów
Doradztwo, mentoring, coaching liderów sprzedaży, celem doskonalenia ich kompetencji managerskich
Diagnozowanie atmosfery w punktach sprzedaży, relacji w zespołach
Inspirowanie managerów i proponowanie rozwiązań, mających na celu utrzymywanie przyjaznego środowiska pracy i wdrażanie zmian, wpływających na poprawę jakości i skuteczności pracy zespołów
Dbałość o poczucie dobrostanu pracowników, ich pozytywne nastawienie, wartościowe relacje w zespołach
Proaktywny udział w rozmowach z pracownikami, identyfikowanie pojawiających się problemów, zarządzanie nastrojami pracowników
Udział w spotkaniach zespołów sprzedażowych, prowadzenie mediacji, facylitacja spotkań
Współpraca z przedstawicielami innych działów
Prowadzenie projektów HR w celu rozwoju pracowników i managerów sieci sprzedaży
CO PRACODAWCA OFERUJE W ZAMIAN?
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych, m.in.: opieka medyczna, dofinansowanie do posiłków, karta Multisport, możliwość indywidualnego doboru adekwatnych motywatorów pozapłacowych
Udział w projektach cross-zespołowych i możliwość dalszego rozwoju zawodowego
Dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy w obszarze analitycznym
Wynagrodzenie zmienne skorelowane z osiągnięciami i inicjatywami zawodowymi
Samochód służbowy z możliwością wykorzystania do celów prywatnych
CZEGO POTRZEBUJESZ?
Doświadczenie HR na podobnym stanowisku pracy w sieci sprzedaży – min 2 lata
Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowiskach sprzedażowych
Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, warsztatów rozwojowych
Praktyka w prowadzeniu sesji doradczych / coachingowych / mentoringowych / spotkań facylitacyjnych
Znajomość zagadnień związanych z happiness managementem
Umiejętności liderskie
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, umiejętność budowania relacji opartych o zaufanie i wiarygodność
Skuteczna komunikacja biznesowa i dojrzałość emocjonalna
Pomysłowość, sprawność w budowaniu rozwiązań i rekomendowaniu zmian
Otwartość na podróże służbowe
BRZMI DOBRZE? SPRAWDŹ ZATEM, CZY NIE OMIJA CIĘ CIEKAWA ŚCIEŻKA KARIERY U NAPRAWDĘ DOBREGO PRACODAWCY I PRZEŚLIJ NAM SWOJE CV.
Rekrutację prowadzi Katarzyna Fijałkowska.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.