Manager Działu Obsługi Klientów Inydwidualnych

Miejsce pracy: Warszawa

Naszym Klientem jest znana i stabilna instytucja finansowa.

OPIS ROLI:

Zarządzanie procesami obsługi klienta indywidualnego w następujących obszarach: ocena ryzyka, wystawienie polisy, obsługa posprzedażowa

Odpowiedzialność za wdrażanie strategii zorientowanej na klientów, podnoszenie efektywności i jakości obsługi, wzmacnianie relacji z klientami

Zarządzanie podległym zespołem i nadzorowanie zadań realizowanych przez 3 kierowników

Doskonalenie i ciągła optymalizacja procesów obsługi klienta

Zarządzanie budżetem i kontrola wydatków

Analizowanie wyników w podległym obszarze, kontrolowanie jakości transakcji

Współpraca z innymi obszarami w firmie

OCZEKIWANIA PRACODAWCY:

Min 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami obsługi klienta lub operacji

Min. 5-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, mile widziane doświadczenie w obszarze ubezpieczeń na życie

Umiejętności przywódcze, budowania zaangażowania, motywacji i integrowania zespołów

Orientacja na zmiany i umiejętność pracy w dynamicznym oraz zmieniającym się otoczeniu

Otwartość, skuteczna komunikacja i zdolności negocjacyjne

Umiejętność myślenia analitycznego, planowania i organizowania

Odpowiedzialność, samodzielność

Potrafisz pracować pod presją czasu

Bardzo dobra komunikacja w języku angielskim

Wykształcenie wyższe

OFERTA PRACODAWCY:

Elastyczny czas pracy i możliwość pracy w systemie hybrydowym

Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych

Personalny asystent do załatwiania osobistych spraw wymagających czasu

Dostęp do procesu szkoleniowo-rozwojowego, webinarów oraz eventów branżowych

BRZMI DOBRZE? SPRAWDŹ ZATEM, CZY NIE OMIJA CIĘ CIEKAWA ŚCIEŻKA KARIERY U NAPRAWDĘ DOBREGO PRACODAWCY I PRZEŚLIJ NAM SWOJE CV.

Rekrutację prowadzi Katarzyna Fijałkowska.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.


Podziel się ze znajomymi:

The talent is in the choices.

ROBERT DE NIRO

Luck is what happens
when preparation meets opportunity.

ANONYMUS

Nothing is impossible,
the word itself says “I am possible”.

AUDREY HEPBURN

Nothing is particularly hard
if you divide it into small jobs.

HENRY FORD

Choose a job you love
and you will never
have to work a day of your life.

CONFUCIUS

Whether you think you can,
or you think you can’t – you are right.

HENRY FORD