Accounting and Administration Coordinator
Miejsce pracy: Warszawa / hybrydowo
Naszym klientem jest czołowa, międzynarodowa firma działająca globalnie, lider na polskim rynku w swojej branży.
Jeśli masz doświadczenie na stanowiskach administracyjnych i pragniesz się rozwijać w kierunku finansowym, zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji.
ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI:
Weryfikacja faktur i kontrola poprawności danych księgowych, weryfikacja płatności oraz zatwierdzanie przelewów i innych zobowiązań finansowych, rozliczanie transakcji.
Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym, przekazywanie dokumentów finansowych, kontrola procesów finansowych i raportowanie.
Współpraca z audytorami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz kontrolerem finansowym, przygotowywanie wymaganej dokumentacji oraz udzielanie niezbędnych wyjaśnień.
Realizacja codziennych zadań administracyjnych, w tym odpowiedzialność za przepływ informacji i dokumentacji pomiędzy organizacją, a zewnętrznymi podmiotami.
Organizacja pracy biura, zarządzanie dokumentacją i umowami – prowadzenie, archiwizacja oraz nadzór nad obiegiem umów.
Ścisła współpraca z kontrolerem finansowym, kadrą zarządzającą, kontrahentami oraz partnerami biznesowymi w zakresie administracji i finansów.
APLIKUJ JEŚLI POSIADASZ:
Doświadczenie w pracy w administracji, obsłudze dokumentacji i organizacji procesów.
Podstawową znajomość zagadnień księgowych i finansowych.
Doświadczenie w pracy w organizacjach obsługujących kilka podmiotów biznesowych - preferowane
Znajomość programów księgowych (SAP – mile widziane) oraz biegłą obsługę pakietu MS Office.
Doskonałe umiejętności planowania i organizowania, otwartość na wyzwania w dynamicznym środowisku pracy.
Umiejętność skutecznej komunikacji i pracy zespołowej.
Proaktywność, przedsiębiorczość oraz energię do działania
Zdolności analityczne i dbałość o szczegóły.
Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie komunikatywnym
Wykształcenie wyższe: administracja, ekonomia lub pokrewne
OFERTA PRACODAWCY:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, z dniem 1 kwietnia
Pracę w międzynarodowym koncernie, w znanej i rozpoznawalnej marce.
Inspirujące i wspierające środowisko pracy.
Możliwość rozwoju zawodowego w kierunku finansowym, dostęp do programów rozwojowych.
Hybrydowy model czasu pracy.
BRZMI DOBRZE? SPRAWDŹ ZATEM, CZY NIE OMIJA CIĘ CIEKAWA ŚCIEŻKA KARIERY U NAPRAWDĘ DOBREGO PRACODAWCY I PRZEŚLIJ NAM SWOJE CV.
Rekrutację prowadzi Katarzyna Fijałkowska.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.