Partnership Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Naszym Klientem jest wiodąca, międzynarodową firma oferująca zaawansowane usługi dla klientów biznesowych
CO OFERUJE CI PRACODAWCA?
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, w modelu hybrydowym (2 dni w biurze)
Wynagrodzenie m.in. uzależnione od stopnia realizacji celów
Dostosowany do Twoich potrzeb system benefitów pozapłacowych
Samochód służbowy, który możesz wykorzystywać także do celów prywatnych
Pracę w stabilnej spółce, rozwijającej stale swój zakres oferty produktowej, zorientowanej na jakość świadczonych usług
Możliwość wdrażania rozwiązań ukierunkowanych na klienta i rozwijanie sojuszy partnerskich
Przyjazną i pozytywną atmosferę pracy w firmie z grona Najlepszych Pracodawców
Możliwość wielokierunkowego rozwoju zawodowego, zbudowanie unikatowej ekspertyzy branżowej, udział w szkoleniach i wiele możliwości rozwoju ścieżki kariery wewnątrz firmy
ZA CO BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ?
Rozwijanie wyników finansowych firmy (przychody, marża) oraz budowanie relacji z klientami B2B
Nawiązywanie i rozwijanie współpracy z partnerami biznesowymi firmy – głównie z klientami sieciowymi oraz z branży FMCG
Budowanie i utrzymywanie efektywnych sojuszy partnerskich
Definiowanie potencjału klientów oraz budowanie nowych szans sprzedażowyc
Opracowywanie prezentacji, dostosowywanie oferty do zakresu współpracy z klientem
Ustalanie z klientami zasad współpracy, planowanie działań w skali roku, pozyskiwanie budżetów marketingowych na działania promocyjne
Negocjowanie warunków zawieranych kontraktów i zamykanie sprzedaży
Wsparcie klientów w codziennej współpracy, rozwiązywanie bieżących wyzwań
Stały monitoring rynku, konkurencji i przygotowywanie analiz oraz raportów
CZEGO POTRZEBUJESZ?
Doświadczenia w sprzedaży usług klientom z branży retail i FMCG, szerokiej sieci kontaktów biznesowych wśród dyrektorów marketingu i sprzedaży – warunek konieczny
Sprawnej komunikacji w języku angielskim (od B2 w górę) – warunek konieczny
Umiejętności sprzedażowych, doradczych
Praktyki w prowadzeniu negocjacji i zdolności perswazyjnych
Postawy zorientowanej na klienta, umiejętności dostosowania oferty do potencjału klienta
Orientacji na cel i wytrwałości
Otwartości na ludzi, na rozmawianie z klientami i na wspólne budowanie wartościowej współpracy
Wysokiej kultury osobistej, uśmiechu i entuzjazmu
INFORMACJE DOTYCZĄCE PROCESU REKRUTACJI:
Proces rekrutacji jest prowadzony w formie online
Przygotuj się na 3-etapy: 1-sze spotkanie z headhunterem, 2-gie spotkanie ze Specjalistą ds. HR, 3-cie spotkanie z potencjalnym przełożonym
Szacowany czas rekrutacji: od 2 do 4 tygodni – nie zwlekaj!
BRZMI DOBRZE? SPRAWDŹ ZATEM, CZY NIE OMIJA CIĘ CIEKAWA ŚCIEŻKA KARIERY U NAPRAWDĘ DOBREGO PRACODAWCY I PRZEŚLIJ NAM SWOJE CV.
Rekrutację prowadzi Katarzyna Fijałkowska.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.