Partnership Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Naszym Klientem jest wiodąca, międzynarodową firma oferująca zaawansowane usługi dla klientów biznesowych

CO OFERUJE CI PRACODAWCA?

Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, w modelu hybrydowym (2 dni w biurze)

Wynagrodzenie m.in. uzależnione od stopnia realizacji celów

Dostosowany do Twoich potrzeb system benefitów pozapłacowych

Samochód służbowy, który możesz wykorzystywać także do celów prywatnych

Pracę w stabilnej spółce, rozwijającej stale swój zakres oferty produktowej, zorientowanej na jakość świadczonych usług

Możliwość wdrażania rozwiązań ukierunkowanych na klienta i rozwijanie sojuszy partnerskich

Przyjazną i pozytywną atmosferę pracy w firmie z grona Najlepszych Pracodawców

Możliwość wielokierunkowego rozwoju zawodowego, zbudowanie unikatowej ekspertyzy branżowej, udział w szkoleniach i wiele możliwości rozwoju ścieżki kariery wewnątrz firmy

ZA CO BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ?

Rozwijanie wyników finansowych firmy (przychody, marża) oraz budowanie relacji z klientami B2B

Nawiązywanie i rozwijanie współpracy z partnerami biznesowymi firmy – głównie z klientami sieciowymi oraz z branży FMCG

Budowanie i utrzymywanie efektywnych sojuszy partnerskich

Definiowanie potencjału klientów oraz budowanie nowych szans sprzedażowyc

Opracowywanie prezentacji, dostosowywanie oferty do zakresu współpracy z klientem

Ustalanie z klientami zasad współpracy, planowanie działań w skali roku, pozyskiwanie budżetów marketingowych na działania promocyjne

Negocjowanie warunków zawieranych kontraktów i zamykanie sprzedaży

Wsparcie klientów w codziennej współpracy, rozwiązywanie bieżących wyzwań

Stały monitoring rynku, konkurencji i przygotowywanie analiz oraz raportów

CZEGO POTRZEBUJESZ?

Doświadczenia w sprzedaży usług klientom z branży retail i FMCG, szerokiej sieci kontaktów biznesowych wśród dyrektorów marketingu i sprzedaży – warunek konieczny

Sprawnej komunikacji w języku angielskim (od B2 w górę) – warunek konieczny

Umiejętności sprzedażowych, doradczych

Praktyki w prowadzeniu negocjacji i zdolności perswazyjnych

Postawy zorientowanej na klienta, umiejętności dostosowania oferty do potencjału klienta

Orientacji na cel i wytrwałości

Otwartości na ludzi, na rozmawianie z klientami i na wspólne budowanie wartościowej współpracy

Wysokiej kultury osobistej, uśmiechu i entuzjazmu

INFORMACJE DOTYCZĄCE PROCESU REKRUTACJI:

Proces rekrutacji jest prowadzony w formie online

Przygotuj się na 3-etapy: 1-sze spotkanie z headhunterem, 2-gie spotkanie ze Specjalistą ds. HR, 3-cie spotkanie z potencjalnym przełożonym

Szacowany czas rekrutacji: od 2 do 4 tygodni – nie zwlekaj!

BRZMI DOBRZE? SPRAWDŹ ZATEM, CZY NIE OMIJA CIĘ CIEKAWA ŚCIEŻKA KARIERY U NAPRAWDĘ DOBREGO PRACODAWCY I PRZEŚLIJ NAM SWOJE CV.

Rekrutację prowadzi Katarzyna Fijałkowska.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.


Podziel się ze znajomymi:

The talent is in the choices.

ROBERT DE NIRO

Luck is what happens
when preparation meets opportunity.

ANONYMUS

Nothing is impossible,
the word itself says “I am possible”.

AUDREY HEPBURN

Nothing is particularly hard
if you divide it into small jobs.

HENRY FORD

Choose a job you love
and you will never
have to work a day of your life.

CONFUCIUS

Whether you think you can,
or you think you can’t – you are right.

HENRY FORD