Consumer Product Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Naszym Klientem jest marka europejska, znana i stabilna firma, należąca do grona Najlepszych Pracodawców (wg AON Hewitt).
ZA CO BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ?
Zbudowanie konkurencyjnej propozycji wartości (Value Proposition) angażującej i lojalizującej obecnych użytkowników końcowych - klientów indywidualnych
Opracowywanie koncepcji rozwiązań cyfrowych, zapewniających zaangażowanie konsumentów w ramach wypracowanej propozycji wartości
Stworzenie, implementację oraz rozwój rozwiązań, które pozwolą skutecznie realizować strategiczne cele związane z zaangażowaniem klientów i rentowym wzrostem przychodów konsumenckich
Budowanie i wdrażanie planów działań marketingowych, w tym kampanie CRM, onboarding użytkowników, tworzenie i egzekucja kalendarza komunikacji, działania lojalizujące i referencyjne, komunikacja informacyjna
Bieżącą realizację oraz podsumowanie akcji promocyjnych oraz informacyjnych w oparciu o dostępne kanały komunikacji, zarówno online jak i offline, monitorowanie kluczowych KPI
Partnerską współpracę z wewnętrznymi działami w firmie: Sprzedaż, Marketing - celem promocji oferty i dotarcia do rynku konsumentów oraz współpracę z zewnętrznymi agencjami marketingowymi
Analizę rynku i otoczenia konkurencyjnego, podążanie za aktualnymi trendami branżowymi
CZEGO POTRZEBUJESZ?
Minimum 5-letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze consumer marketingu
Sukcesów w tworzeniu i/lub zarządzaniu programami lojalnościowymi dla klientów B2C
Praktyki w budowaniu propozycji wartości w ramach programów rabatowych, promocyjnych, cashbackowych, lojalnościowych czy referencyjnych
Doświadczenia we wdrażaniu nowych punktów kontaktu z konsumentem oraz w budowaniu komunikacji do klientów B2C
Umiejętności myślenia strategicznego, koncepcyjnego i monetyzowania planowanych inicjatyw
Zdolności analitycznych, wyciągania wniosków i budowania rekomendacji
Umiejętności zarządzania projektami i angażowania zespołów projektowych
Proaktywności i podejścia właścicielskiego do powierzonego obszaru odpowiedzialności
Umiejętności komunikacji w języku angielskim, minimum na poziomie B2
CO OFERUJE CI PRACODAWCA?
Zatrudnienie na podstawie umowę o pracę w znanej i stabilnej spółce
Hybrydowy model pracy
Konkurencyjny pakiet benefitów pozapłacowych
Możliwość rozwoju kompetencji osobistych, udział w szkoleniach
Różnorodność zadań i proaktywny udział w transformacji cyfrowej w firmie
Samodzielność i decyzyjność w powierzonym obszarze
Możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji i bliską współpracę ze strukturami europejskimi
Przyjazną i pozytywną atmosferę pracy
INFORMACJE DOTYCZĄCE PROCESU REKRUTACJI?
Proces rekrutacji jest prowadzony w formie online i bezpośredniej
Przygotuj się na 3-etapy: 1 spotkanie z headhunterem, 2 spotkanie ze HR Business Partnerem i Przełożonym, 3 spotkanie z Przełożonym i Dyrektorem Marketingu
Szacowany czas rekrutacji: od 4 do 6 tygodni – nie zwlekaj! Prześlij nam swoje CV, chętnie Cię poznamy
BRZMI DOBRZE? SPRAWDŹ ZATEM, CZY NIE OMIJA CIĘ CIEKAWA ŚCIEŻKA KARIERY U NAPRAWDĘ DOBREGO PRACODAWCY.
Rekrutację prowadzi Katarzyna Fijałkowska.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.