Consumer Product Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Naszym Klientem jest marka europejska, znana i stabilna firma, należąca do grona Najlepszych Pracodawców (wg AON Hewitt).

ZA CO BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ?

Zbudowanie konkurencyjnej propozycji wartości (Value Proposition) angażującej i lojalizującej obecnych użytkowników końcowych - klientów indywidualnych

Opracowywanie koncepcji rozwiązań cyfrowych, zapewniających zaangażowanie konsumentów w ramach wypracowanej propozycji wartości

Stworzenie, implementację oraz rozwój rozwiązań, które pozwolą skutecznie realizować strategiczne cele związane z zaangażowaniem klientów i rentowym wzrostem przychodów konsumenckich

Budowanie i wdrażanie planów działań marketingowych, w tym kampanie CRM, onboarding użytkowników, tworzenie i egzekucja kalendarza komunikacji, działania lojalizujące i referencyjne, komunikacja informacyjna

Bieżącą realizację oraz podsumowanie akcji promocyjnych oraz informacyjnych w oparciu o dostępne kanały komunikacji, zarówno online jak i offline, monitorowanie kluczowych KPI

Partnerską współpracę z wewnętrznymi działami w firmie: Sprzedaż, Marketing - celem promocji oferty i dotarcia do rynku konsumentów oraz współpracę z zewnętrznymi agencjami marketingowymi

Analizę rynku i otoczenia konkurencyjnego, podążanie za aktualnymi trendami branżowymi

CZEGO POTRZEBUJESZ?

Minimum 5-letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze consumer marketingu

Sukcesów w tworzeniu i/lub zarządzaniu programami lojalnościowymi dla klientów B2C

Praktyki w budowaniu propozycji wartości w ramach programów rabatowych, promocyjnych, cashbackowych, lojalnościowych czy referencyjnych

Doświadczenia we wdrażaniu nowych punktów kontaktu z konsumentem oraz w budowaniu komunikacji do klientów B2C

Umiejętności myślenia strategicznego, koncepcyjnego i monetyzowania planowanych inicjatyw

Zdolności analitycznych, wyciągania wniosków i budowania rekomendacji

Umiejętności zarządzania projektami i angażowania zespołów projektowych

Proaktywności i podejścia właścicielskiego do powierzonego obszaru odpowiedzialności

Umiejętności komunikacji w języku angielskim, minimum na poziomie B2

CO OFERUJE CI PRACODAWCA?

Zatrudnienie na podstawie umowę o pracę w znanej i stabilnej spółce

Hybrydowy model pracy

Konkurencyjny pakiet benefitów pozapłacowych

Możliwość rozwoju kompetencji osobistych, udział w szkoleniach

Różnorodność zadań i proaktywny udział w transformacji cyfrowej w firmie

Samodzielność i decyzyjność w powierzonym obszarze

Możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji i bliską współpracę ze strukturami europejskimi

Przyjazną i pozytywną atmosferę pracy

INFORMACJE DOTYCZĄCE PROCESU REKRUTACJI?

Proces rekrutacji jest prowadzony w formie online i bezpośredniej

Przygotuj się na 3-etapy: 1 spotkanie z headhunterem, 2 spotkanie ze HR Business Partnerem i Przełożonym, 3 spotkanie z Przełożonym i Dyrektorem Marketingu

Szacowany czas rekrutacji: od 4 do 6 tygodni – nie zwlekaj! Prześlij nam swoje CV, chętnie Cię poznamy

BRZMI DOBRZE? SPRAWDŹ ZATEM, CZY NIE OMIJA CIĘ CIEKAWA ŚCIEŻKA KARIERY U NAPRAWDĘ DOBREGO PRACODAWCY.

Rekrutację prowadzi Katarzyna Fijałkowska.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.


Podziel się ze znajomymi:

The talent is in the choices.

ROBERT DE NIRO

Luck is what happens
when preparation meets opportunity.

ANONYMUS

Nothing is impossible,
the word itself says “I am possible”.

AUDREY HEPBURN

Nothing is particularly hard
if you divide it into small jobs.

HENRY FORD

Choose a job you love
and you will never
have to work a day of your life.

CONFUCIUS

Whether you think you can,
or you think you can’t – you are right.

HENRY FORD