Key Account Manager B2B
Naszym Klientem jest dynamicznie rozwijająca się firma z branży kurierskiej.
CO OFERUJE CI PRACODAWCA?
Umowę o pracę
System wynagradzania uzależniony od wyników sprzedażowych i pakiet benefitów pozapłacowych
Zdalny model pracy
Możliwość realizacji niestandardowych projektów
Zagraniczne podróże służbowe i pracę w międzynarodowych zespołach
Samochód służbowy, który może być wykorzystywany do celów prywatnych
ZA CO BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ?
Aktywne pozyskiwanie nowych, zagranicznych klientów B2B i rozwój biznesu
Rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań
Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych
Negocjowanie warunków i umów handlowych
Realizacja celów sprzedażowych
Analizowanie i monitorowanie działań konkurencji
Opieka nad pozyskanymi klientami i monitorowanie przebiegu współpracy
CZEGO POTRZEBUJESZ?
Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży kurierskiej i/lub w sprzedaży usług B2B do dużych klientów
Sprawnej komunikacji w języku angielskim – minimum poziom B2
Orientacji na cel, umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych
Zdolności interpersonalnych i skutecznej komunikacji
Odwagi biznesowej i samodzielności w podejmowaniu decyzji
Czynnego prawa jazdy kategorii B
JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁ PROCES REKRUTACJI?
Interview z headhunterem (część w j. angielskim)
Spotkanie nr 1 z Pracodawcą: HR Business Partner i Dyrektor Sprzedaży Międzynarodowej
Spotkanie nr 2 z Pracodawcą: Dyrektor Sprzedaży Międzynarodowej i Dyrektor Sprzedaży
BRZMI DOBRZE? SPRAWDŹ ZATEM, CZY NIE OMIJA CIĘ CIEKAWA ŚCIEŻKA KARIERY U NAPRAWDĘ DOBREGO PRACODAWCY I PRZEŚLIJ NAM SWOJE CV.
Rekrutację prowadzi Katarzyna Fijałkowska.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.